Безкоштовно по Україні 0 800 300 200

Контакти, за якими приймаються повідомлення споживачів – військовослужбовців та інших осіб про належність особи до захищеної категорії

Під час врегулювання простроченої заборгованості у період дії воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Банк, за бажанням споживача, щодо якого належним способом повідомлено про його належність до захищеної категорії, припиняє взаємодію за власною ініціативою із таким споживачем.

Згідно Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо врегулювання простроченої заборгованості у період дії воєнного стану в Україні» до захищеної категорії громадян відносяться:

  • військовослужбовці Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів спеціального призначення, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, які проходять військову службу на території України;
  • військовослужбовці, які стали особами з інвалідністю внаслідок захворювання, пов’язаного з проходженням військової служби, чи внаслідок захворювання після звільнення їх з військової служби;
  • члени сімей військовослужбовців, які загинули, померли чи пропали безвісти;
  • особи, які перебувають у полоні, особи, з якими втрачено зв’язок, особи, зниклі безвісти.

Контакти для взаємодії з захищеною категорією населення:

  • Call центр Universal Bank: 0 800 300 200
  • Для дзвінків з-за кордону: +38 044 391 53 91
  • Електронна адреса для зворотнього зв´язку: [email protected]