Безкоштовно по Україні 0 800 300 200

Комплаєнс

ПАТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» високо цінує свою репутацію надійного та стабільного Банку та прагне до неухильного дотримання загальновизнаних принципів і норм міжнародного права, законодавства України, внутрішніх нормативних документів Банку. З цією метою в ПАТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» запроваджено систему комплаєнс, яка забезпечує контроль за дотриманням Банком законодавства України, у тому числі нормативно-правових актів Національного банку України, ринкових стандартів, етичних норм, внутрішніх процедур, належної поведінки працівників Банку.

Всі послуги ПАТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» надаються з дотриманням основ професійної етики та у відповідності до самих високих стандартів якості. У разі коли Вам (Клієнту Банку, його працівнику або іншій зацікавленій особі) стали відомі факти неналежних дій працівників Банку, або дій за участю працівників Банку, Ви можете проінформувати нас про це.

Ми просимо Вас повідомляти нам про відомі Вам факти порушень, таких як: неналежна поведінка, зокрема шахрайство або корупція в Банку, порушення банківських політик або правил, марнотратство або неналежне управління ресурсами Банку, зловживання службовим становищем, поведінка, що завдає або сприяє значній шкоді суспільству, може зашкодити здійсненню операцій або управлінню Банком, а також замахів на вчинення таких дій, будь-яких з нижче перелічених способів:

  • скориставшись формою Повідомлення про порушення

  • звернутися особисто до Банку за наступним телефоном: 0 800 300 200,

  • надіслати повідомлення за адресою електронної пошти: whistleblower@universalbank.com.ua

  • надіслати листа по пошті з приміткою «для підрозділу Комплаєнс» за адресою: вул. Автозаводська 54/19, 04114 Київ, Україна.

Одержувачем Вашого повідомлення є Департамент Комплаєнс ПАТ «УНІВЕРСАЛ БАНК». Кожне повідомлення обов'язково буде оброблено з забезпеченням конфіденційності Вашого звернення.

Звертаємо Вашу увагу на те, що передбачено можливість надсилати повідомлення анонімно, але якщо Ви залишите контактну інформацію, це дозволить при потребі зв’язатись з Вами для уточнення даних з метою більш ретельного розслідування комплаєнс-інцидентів. 

Ми вдячні Вам, що з Вашою допомогою ми зможемо підвищити якість наших послуг, створити умови, за яких приватні інтереси посадових осіб та інших працівників Банку, їх ділові та інші зв’язки, не зможуть скомпрометувати механізм прийняття рішень чи підірвати авторитет системи корпоративного управління Банком.

Шановні Клієнти Банку!

Повідомлення, що заповнені з метою вирішення особистих конфліктів з посадовими особами ПАТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» не розглядаються.

Претензії до якості обслуговування клієнтів у Банку не є інцидентами комплаєнс-ризику, просимо надсилати скарги на адресу електронної пошти: contact@universalbank.com.ua